consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt
08Gru
Poniedziałek
09Gru
Wtorek
Regulamin
Regulamin najmu krótkoterminowego z dnia 15 września 2025 r.
§1. Postanowienia ogólne
1.Niniejszy Regulamin określa warunki rezerwacji i usługi najmu krótkoterminowego Domu dostępnego w ofercie Lester Trans sp. z o.o. z siedzibą w Zagorzynie, Zagorzyn 138, 33-390 Łącko nr KRS 001142156. W ramach usługi krótkoterminowego najmu obiektu, Velo Active & Spa ul. Nad Zalewem 32, 34-435 Frydman Wynajmujący zobowiązuje się do udostępnienia Klientowi obiektu, a Klient do zapłaty wynagrodzenia oraz przestrzegania zasad określonych w niniejszym Regulaminie.
2.Przed dokonaniem rezerwacji Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu. Dokonanie rezerwacji równoznaczne jest z zaakceptowaniem jego treści.
3.Wynajmującyinformuje Klientów, iż na podstawie art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maj 2014r. o prawach konsumenta, w przypadku umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, co Klient niniejszym przyjmuje do wiadomości.
4.Wynajem Obiektu rekreacyjnego przez Wynajmującego ma charakter wyłącznie krótkoterminowy i nie służy zaspokajaniu stałych potrzeb mieszkaniowych Klientów, a pobyt Klienta w obiekcie ma charakter jedynie przejściowy tj. wypoczynkowy lub turystyczny i w takim celu zawierana jest umowa najmu, w związkuz czym do stosunku tego nie znajdują zastosowania przepisy Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego. Wynajmujący nie oferuje obiektu celem korzystania z niego w celach zaspokajania stałych potrzeb mieszkaniowym Klientów.
5.Zawarcie umowy o krótkoterminowy najem obiektu następuje z chwilą potwierdzenia dokonania rezerwacji Klienta przez Wynajmującego oraz wpłacie na rzecz Wynajmującego przez Klienta kwoty wskazanej w potwierdzeniu dokonania rezerwacji oraz terminie w potwierdzeniu rezerwacji wskazanym. Potwierdzenie dokonania rezerwacji następuje na zasadach podanych w Regulaminie.
6.Definicje:
Obiekt rekreacyjny, będący w ofercie Wynajmującego, opisany szczegółowo na portalach pośredniczących takich jak booking.com, www.airbnb.com, alochacamp.com oraz innych portalach pośredniczących na których dostępna jest możliwość rezerwacji najmu obiektu, Velo Active & Spa.
Wynajmujący - Lester Trans sp. z o.o. z siedzibą w Zagorzynie, Zagorzyn 138, 33-390 Łącko nr KRS 001142156
zawierający z Klientem umowę o najem krótkoterminowy.
Klient/Gość - pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna/podmiot niebędący osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, będąca stroną umowy o najem krótkoterminowy domu oferowanego do wynajmu przez Wynajmującego.
§2. Najem krótkoterminowy – zakres umowy
Umowa dotyczy wyłącznie krótkoterminowego najmu obiektu rekreacyjnego w celach wypoczynkowych lub turystycznych oraz czterech miejsc postojowych.
Obiekt rekreacyjny wynajmowany jest na doby jako całość. Wynajmujący nie oferuje najmu poszczególnych pokoi.
Ilość dób (okres najmu) na jaki najmowany jest przez Klienta obiekt wynika ze złożonej przez Klienta i potwierdzonej przez Wynajmującego rezerwacji.
Oferowany przez Wynajmującego Obiektjest 8-osobowy.
Wynajmowany obiekt Rekreacyjny posadowionym na nieruchomościi nie stanowi on obiektu hotelarskiego.
Miejsce postojowe przeznaczone dla pojazdów znajduje się na terenie nieruchomości i jest ono niestrzeżone. Operator nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie pojazdu pozostawionego przez Klienta na miejscu postojowym.
Z Domu mogą korzystać wyłącznie osoby w ilości wskazanej przez Klienta podczas dokonywania rezerwacji. Jeżeli liczba osób mających korzystać z Domu jest większa niż wskazana w rezerwacji Domu Wynajmujący ma prawo nie wydać kluczy.
Zabronione jest oddanie obiektu przez Klienta w podnajem innym podmiotom, w tym przekazywania innym podmiotom obiektu do korzystania na podstawie jakiejkolwiek innej umowy.
§3. Rezerwacje, zmiany i anulowanie rezerwacji oraz płatności
Rezerwacji Apartamentu można dokonać w następujący sposób:
a)Za pomocą formularza rezerwacyjnego, udostępnionego przez stronę internetową www.veloactivespa.pl booking.com, www.airbnb.com, oraz innych tego typu portali będących portalami pośredniczącymi;
b)Za pośrednictwem infolinii pod numerem: (+48) 730009534dostępnej od poniedziałku do soboty w godzinach 09-20;
c)Na adres mailowy: nadzalewem32@gmail.com.
W trakcie rezerwacji Klient zobowiązany jest do podania następujących informacji:
a)Termin pobytu (data zameldowania oraz wymeldowania);
b)Dane kontaktowe (imię, nazwisko, numer telefonu, adres, adres e-mail, numer i seria dowodu osobistego, data urodzenia, PESEL);
c)Liczba osób w Domu, z tym zastrzeżeniem, że nie może ona przekraczać dopuszczalnej liczby osób wskazanej w ofercie;
d)Planowana godzina przybycia;
e)Usługi dodatkowe;
Potwierdzenie Rezerwacji przez Wynajmującegonastępuje poprzez doręczenie na adres poczty elektronicznej, udostępniony przez Klienta podczas procesu rezerwacji, wiadomości z informacją o potwierdzeniu przyjęcia rezerwacji, podsumowaniu oferty oraz określeniu całkowitej ceny usługi.
Obiekt jest 8 osobowy a ustalona z Wynajmującym cena jest kwotą uiszczoną za najem obiektu.Dopłaty obowiązują w przypadku konieczności wstawienia dodatkowego łóżka turystycznego.
Pobyt dziecka do lat 4, które śpi wraz z opiekunem lub we własnym prywatnym łóżeczkujest bezpłatny. Łóżeczko turystyczne dla dziecka do lat 4 jest bezpłatne i dostępne na miejscu. Na każdego opiekuna może przypadać jedno dziecko do lat 4, którego pobyt jest bezpłatny. W momencie dokonywania rezerwacji należy podać całkowitą liczbę osób wraz z wiekiem dzieci oraz uwzględnieniem osobno dzieci, których pobyt traktowany jest jako bezpłatny (informację należy dopisać w zakładce UWAGI). Maksymalna liczba osób w pokoju łącznie z dziećmi nie może przekroczyć maksymalnej dopuszczalnej liczby osób w obiekcie.
Obiekt posiada cztery miejsca parkingowe.
Goście proszeni są o wcześniejsze poinformowanie Wynajmującego o planowanej godzinie przybycia.
Rezerwacji można dokonać przez portal pośredniczący - WWW.VELOACTIVESPA.PL booking.com, www.airbnb.com, oraz inne portale pośredniczące na których dostępna jest możliwość rezerwacjinajmu obiektu,.Klient zobowiązany jest podać numer karty płatniczej w celu zabezpieczenia rezerwacji lub dokonać płatność poprzez BLIK/PRZELEW ONLINE. Klient, celem dokonania rezerwacji, powinien postępować zgodnie z instrukcjami znajdującymi się na portalu pośredniczącym dokonując wyboru przedstawionych tam ofert.
Rezerwacji można dokonać z pominięciem portalu pośredniczącego poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy dokonując przedpłaty/płatności pełnej kwoty przelewem na numer rachunku udostępniony w mailowej wiadomości zwrotnej w określonym tam terminie albo gotówką do rąk Wynajmującego lub osoby do tego upoważnionej w dniu przyjazdu.
Ostateczne potwierdzenie odnotowania wpłaty częściowej kwoty (przedpłaty) Klient otrzyma od Operatora pocztą elektroniczną (e-mail) potwierdzającą rezerwację Klienta. W dokumencie potwierdzającym rezerwację (e-mail) znajduje się dokładny adres zarezerwowanego Domu oraz dokładne miejsce odbioru kluczydo Domu.
Brak wpłaty określonej kwoty (przedpłata, zaliczka) w wyznaczonym terminie (liczy się termin obciążenia karty lub zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Wynajmującego, a nie realizacji przelewu) lub brak przedstawienia potwierdzenia dokonania wpłaty, spowoduje automatyczne anulowanie rezerwacji. Klient otrzyma na e-maila informację o anulowaniu rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji przez system z powodu niezaksięgowania wpłaty, wybrany apartament może nie być już dostępny. Przy nawiązaniu ponownego kontaktu z Wynajmującym może obowiązywać inna oferta niż przy poprzedniej rezerwacji. Niedotrzymanie terminu wpłaty kwot za najem/rezerwację Obiektu jest jednoznaczne ze zrezygnowaniem z wybranej oferty i najmu.
Płatność całej kwoty za pobyt musi nastąpić najpóźniej w dniu rozpoczęcia rezerwacji w momencie zameldowania.
Aby otrzymać Fakturę VAT dane do faktury należy podać niezwłocznie po dokonaniu rezerwacji przesyłając je na adres mailowy nadzalewem32@gmail.com bądź wpisując informację w uwagach przy dokonywaniu rezerwacji on-line. Po zaksięgowaniu wpłaty Wynajmujący wystawi stosowny dokument na wpłaconą kwotę. Po płatności pozostałej kwoty (np. oferta częściowo zwrotna) zostanie wystawiona kolejna faktura na pozostałą kwotę.Fakturę Klient otrzyma w terminie 7 dni roboczych od dnia dokonania zapłaty, na podany przez Klienta adres e-mail. Jeśli dane do faktury włącznie z numerem NIP nie zostaną zgłoszone Wynajmującemu bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji - w przypadku wpłaty przedpłaty lub części środków,bądź całej należności w zależności od wybranej oferty, zostanie wystawiony paragon, który będzie można odebrać na miejscu w dniu zameldowania. Jeżeli na etapie rezerwacji Gość nie podał danych do faktury, a przedpłata została wpłacona, Gość otrzyma paragon w dniu zameldowania, niemniej może domagać się wystawienia Faktury VAT na pozostałą część kwoty pobytu, którą uiszcza w dniu zameldowania. Wówczas należy przy zameldowaniu podać dane do faktury oraz adres e-mailowy, na który dokument będzie miał zostać wysłany.
Klient zobowiązany jest ponadto do uiszczenia opłaty miejscowej według obowiązującej stawki w Gminie Łapsze Niżne w momencie sporządzenia niniejszego regulaminu i może ulec zmianie (przez cały rok, opłata niezależna od wieku osoby).Opłata pobierana jedynie GOTÓWKĄ przy zameldowaniu nie później jednak niż do końca trwania pobytu w Apartamencie. Na kwotę pobranej opłaty miejscowej Klient otrzymuje pokwitowanie (nie ma możliwości wystawienia FV lub paragonu). Wynajmujący ma zawartą umowę in-kaso na pobór opłaty miejscowej z odpowiednim miejscowo urzędem miasta.
Po wcześniejszym uzgodnieniu istnieje możliwość wypożyczenia nieodpłatnie łóżeczka turystycznego dla dziecka do 4 roku życia.Konieczne jest poinformowanie o tym podczas składania rezerwacji z uwagi na ograniczoną ilość tych przedmiotów. Szczegółowy cennik wypożyczenia elementów dodatkowych znajduje się w dalszej części Regulaminu.
Na terenie domu obowiązuje zakaz pobytu
§4. Zameldowanie i wymeldowanie
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00, w dniu rozpoczęcia pobytu zgodnie z Rezerwacją (zameldowania) i kończy o godzinie 10:00, w dniu zakończenia pobytu zgodnie z Rezerwacją (wymeldowania).
Wynajmujący osobiście przyjmują gości. Zameldowanie odbywa się na pośrednictwem i w obecności Wynajmującego.
Przy zameldowaniu Klient wypełnia i podpisuje Kartę Meldunkową. Złożenie podpisu pod Kartą jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na warunki pobytu w obiekcie.
Przy zameldowaniu Gość zobowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
W dniu wymeldowania Klient zobowiązany jest zostawić klucze do obiektu w odpowiednim miejscu, zgodnie z instrukcją przesłaną w dniu zameldowania. Brak zastosowania się do tej zasady może skutkować obciążeniem Klienta do wysokości kosztów poniesionych przez Wynajmującego.Wyjątkowo klucze mogą zostać przekazane przez Klienta w miejscu i czasie indywidualnie ustalonym z Wynajmującym.
Wynajmującyzastrzega sobie prawo do odmowy wydania Obiektu i anulowania rezerwacji osobom pod wpływem alkoholu, środków odurzających, zachowujących się agresywnie oraz stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla innych osób oraz mienia. Wynajmujący może odmówić wydania Obiektu Klientom, którzy podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszyli Regulamin, w tym także w razie posiadania nieuregulowanych płatności.
Wynajmującyzastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego Obiektu. W przypadku stwierdzenia szkód powstałych podczas pobytu Klienta, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy w całości, najpóźniej w dniu wymeldowania.
Późniejszy przyjazd do Obiektu z przyczyn nieleżących po stronie Wynajmującego nie uprawnia Gościa do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
Wcześniejszy wyjazd z przyczyn nieleżących po stronie Wynajmującego, nie uprawnia do żądania zwrotu kosztów za niewykorzystane świadczenia.
§ 5. Usługi dodatkowe odpłatne - cennik
§6. Usługi dodatkowe bezpłatne
Wynajem łóżeczka turystycznego dla dziecka do 4 roku życia.
Udzielanie informacji o lokalnych atrakcjach.
Końcowe sprzątanie pokoi.
§ 6. Obowiązki klienta podczas pobytu i zasady porządkowe
Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00 – 7:00. W przypadku nieprzestrzegania powszechnie przyjętych norm współżycia społecznego, zakłócania spokoju sąsiadów, Wynajmującyzastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania Rezerwacji ze skutkiem natychmiastowym, bez obowiązku zwrotu kosztów za niewykorzystany czas pobytu.
Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w Obiekcie jest zabronione. W przypadku złamania zakazu organizacji imprez, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania Rezerwacji, bez obowiązku zwrotu kosztów za niewykorzystany czas pobytu.
W Domu, poza miejscami, w których jest to dopuszczalne, obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, używek oraz e-papierosów. W szczególności zakaz obejmuje wnętrze domu, strefę SPA i plac zabaw. W przypadku nieprzestrzegania zakazu Wynajmującymoże naliczyć dodatkową opłatę w wysokości 3000 zł, co nie ogranicza prawa Wynajmującego do żądania odszkodowania na zasadach ogólnych.
Niezwłocznie po zameldowaniu Klient powinien zgłosić wszelkie stwierdzone nieprawidłowości w domu, w przeciwnym razie może spowodować to obciążenie Klienta kosztami napraw stwierdzonych szkód. W przypadku zaistnienia szkoda Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia tego faktu telefonicznie.
Klient powinien bezzwłocznie zgłosić wszelkie zastrzeżenia dotyczące jakości usług świadczonych przez Wynajmującego.
Klienci zobowiązani są do należytego zabezpieczenia obiektu, co rozumiane jest jako dokładne zamykanie drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych. Zakazuje się wynoszenia z obiektu znajdujących się w nim rzeczy. Klienci zobowiązani są do dbania o wynajęty obiekt w tym: o wyłączanie zbędnego oświetlenia, zakręcanie wody, niezrywanie informacji wywieszonych w obiekcie.
Klient zobowiązany jest do utrzymywania oraz zwrotu obiektu w stanie nienaruszonym poza zużycie wynikające z normalnej eksploatacji. Goście obiektu w dniu wyjazdu zobowiązani są wyrzucić po sobie śmieci do pojemników, które znajdują się na zewnątrz budynku. W szczególności Klienci zobowiązani są do utrzymywania porządku w obiekcie podczas pobytu.
Wynajmującemu lub innej osobie wyznaczonej, przysługuje prawo wstępu do obiektu celem usunięcia awarii lub w razie powzięcia uzasadnionego podejrzenia, że Klient narusza postanowienia Regulaminu.
Klient zobowiązany jest do powstrzymania się od kopiowania kluczy do wynajętego obiektu . W przypadku stwierdzenia, że Gość bez zgody Wynajmującego skopiował klucze może zostać on obciążony kwotą 1000 zł (koszt wymiany zamków).
Klient odpowiada za działania i zaniechania wszystkich gości przebywających wspólnie z nim w obiekcie , jak za swoje własne.
Osoby małoletnie mogą przebywać w obiekcie wyłącznie pod nadzorem osoby dorosłej.
Klient zobowiązany jest do przechowywania otrzymanego kompletu kluczy do obiektu z należytą starannością oraz zabezpieczyć je przez przypadkową utratą i dostępem osób trzecich. W przypadku utraty przez Klienta kluczy, Klient zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Wynajmującego ryczałtowej kwoty 1000 zł (opłata za wymianę zamków).
Wynajmujący jest odpowiedzialny za stan obiektu niezgodny z opisem zaprezentowanym na stronie internetowej i inwentaryzacji tabelarycznej oraz za usterki i szkody powstałe wyłącznie ze swojej winy.
Zestawienie szczegółowego wyposażenia obiektu znajduje się w wynajmowanym obiekcie w formie karty opisowej – inwentaryzacja tabelaryczna.
Po zakończeniu umowy najmu obiektu, w przypadku pozostawienia przez Klienta w obiekcie jakichkolwiek ruchomości, będą one przechowywane przez wynajmującego na ryzyko i koszt Klienta przez okres trzech miesięcy od daty zakończenia najmu obiektu, po tym okresie zostaną zutylizowane. W miarę możliwości wynajmujący poinformuje Klienta o pozostawieniu przez niego tych ruchomości w obiekcie.
Zabrania się używania: grilli, opiekaczy, wędzarni czy innych urządzeń, których eksploatacja jest związana z emisją dymu poza miejscami do tego przeznaczonymi.
Na terenie obiektu obowiązuje zakaz odpalania fajerwerków. Kara za złamanie zakazu wynosi 500 zł.
Opłata za sprzątanie wymiocin i innych nieczystości fizjologicznych wynosi 3000 zł.
Podczas wymeldowania Klient zobowiązany jest do oddania wszystkich udostępnionych kluczy. W przypadku nieoddania, Klient ponosi opłatę 1000 zł.
Teren znajdujący się na zewnątrz jest objęty monitoringiem wizyjnym.
Zasady dotyczące strefy SPA:
Balia jest opalana Drewnem
nagrzanie trwa co najmniej 3h - czas rozpalania zależny jest od czynników pogodowych,
drewno zostanie udostępnione Gościom, w razie potrzeby Wynajmujący może rozpalić piec,
za utrzymywanie ognia w piecu odpowiedzialni są gości,
22. Zasady dotyczące placu zabaw:
a)dzieci do lat 12 powinny znajdować się pod stałym nadzorem osób dorosłych,
b)obowiązuje całkowity zakaz palenia i spożywania napojów alkoholowych.
23.Zasady korzystania z basenu zewnętrznego:
a)Basen Zewnętrzny dostępny jest dla Gości
b)Basen pełni funkcję rekreacyjną, bez opieki ze strony ratownika.
c)Głębokość basenu wynosi 150cm
d)Dzieci do lat 18 mogą przebywać na terenie Basenu zewnętrznego wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej.
e)Podczas trwania prac porządkowych obowiązuje całkowity zakaz wchodzenia do niecki basenowej.
f)Osoby korzystające z basenu zobowiązane są do skorzystania z prysznica przed wejściem na basen.
g)Przed wejściem na teren Basenu Zewnętrznego należy zmienić obuwie na klapki.
h)Zabrania się skakania do wody i biegania na terenie Basenu Zewnętrznego.
i)Na teren Basenu Zewnętrznego zabrania się wnoszenia żywności oraz elementów/artykułów ostrych, niebezpiecznych, a w szczególności szklanych (w tym kosmetyków w szklanych opakowaniach).
j)Na terenie Basenu Zewnętrznego zabrania się:
·podawania, wnoszenia i spożywania alkoholu, środków odurzających,